אנחנו ב-CallBiz גאים להיות חברת המענה האנושי העומדת בקדמת הטכנולוגיה העולמית בתחום המענה הטלפוני האנושי!
הכלים המקצועיים המיוחדים שלנו לשירותי המענה האנושי נותנים ללקוחות שלנו את היכולות להיות במעקב וקשר מתמיד עם הלקוחות שלהם.
במה מתבטאת הקידמה הטכנולוגית שלנו?
אפליקציית הנציג של CallBiz
נציגי CallBiz עובדים עם מערכת הנציג המתקדמת בעולם!
המערכת מאפשרת לנציג לקבל כבר מרגע תחילת השיחה מידע רב על תחומים רבים הקשורים בעסק בלחיצת כפתור אחת.
דבר שחוסך זמן שיחה ונותן ללקוח את התחושה שהגיע לבית העסק.
בנוסף לנציג שלנו ממשקי נהלים דחופים בתוך המערכת במידת הצורך ועל פי דרישת הלקוח הנציג יכול להעלות אתכם על הקו, לשלוח לכם הודעה או להקפיץ כוננים
אפליקציית המובייל של CallBiz
לבעלי עסקים יש צורך להיות זמינים גם כאשר אינם במשרד, אפליקציית המובייל של CallBiz באה לענות על צורך זה.
באפליקציה ניתן לקבל את כל ההודעות והפניות המגיעות לבית העסק שלכם, לסמן קריאות חשובות וראות פילוחים סטטיסטים על השיחות הנכנסות במהלך היום.
בנוסף ניתן להפעיל את שירות הLive status מתוך האפליקציה.
קרא עוד על אפליקציית CallBiz למובייל…
דסק המנהלים של CallBiz
הדרך החדשה שלך לנהל את העסק, פיתוח של CallBiz לבעלי עסקים המעוניינים להיות במעקב מתמיד על השיחות הנכנסות שלהם.
לקבל פילוחים על אופי השיחות וסוגי הפניות, תפעול פשוט ונוח של שירות הLive status וגם האזנה לפלייליסט השיחות הנכנסות שלך.
קרא עוד על דסק המנהלים של CallBiz….
פלייליסט שיחות
CallBiz גאה להיות חברת המענה האנושי היחידה בעולם שנותנת לכל הלקוחות להאזין לכל השיחות הנכנסות שלהם אשר מגיעות אלינו!
בסיום כל תיעוד שיחה נכנסת, תיכנס הפנייה לפלייליסט השיחות בדסק המנהלים שלך, שם תוכל לבחור כל שיחה שתרצה ולהאזין לה מהמחשב האישי שלך.
קרא עוד על דסק המנהלים של CallBiz….
שירות VIP Feel
ללקוחות הקבועים, הגדולים והחשובים שלך לא תרצה שהנציגים שלנו יענו כמו שעונים לכלל לקוחות החברה נכון?
ידוע שיחס אישי ויחסי קרבה עם הלקוחות יוצר תחושת שייכות גדולה של הלקוחות שלך אלייך.
בשל כך פיתחנו את שירות ה-VIP Feel אנחנו נענה לאותם לקוחות בשמם ואף נפתח תסריטי שיחה מותאמים אישית לכל אחד מהם.
הכל על מנת שידעו שהם חשובים לך.
שירות SMS חוזר
הלקוחות שלך רוצים לשמור איתך על קשר!
תן להם אפיק נוסף להתקשרות איתך עם שירות SMS חוזר אתם מקבלים את האופצייה להישאר עם הלקוח גם שהשיחה נגמרה, לפתוח צ'אט SMS עם הלקוח או לעדכן אותו על תור שנקבע.
לעשות הכל כדי שללקוח שלכם יהיה קל ונוח להישאר איתכם בקשר.
הנחיות עקוב אחרי
חשוב לנו לעזור לך בשלבי ההתחברות ותפעול השירות שלנו.
אם תרצה להפנות שיחות רק בחלק מהיום, תרצה לבטל את ההפניות בחלק מהיום ולהפעיל מעבר לשעות הפעילות – אין שום בעיה!
מחלקת שירות הלקוחות שלנו ייצרה בשבילך הנחיות הפנייה פשוטות ומובנות לכל חברות התקשורת בישראל.
קרא עוד על הנחיות עקוב אחרי של CallBiz…
אנחנו בCallBiz ממשיכים כל העת לפתח את טכנולוגיית העתיד בתחום מוקדי המענה הטלפוני.