כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

    מלאו את הפרטים ותנו לנו לחזור אליכם

    התחייבות CallBiz להחזר מלא על חבילת השירות

    שירותי מזכירות

    שירותי מזכירות שירותי משרד

    ברור שיש עליך מלא אחריות ועבודה, אתה הבוס!

    כשמה שאתה הכי רוצה זה למקסם את ביצועי העסק ולהגדיל רווחים צריך הרבה מעבר לשירותי מזכירות מרחוק שיקחו חלק מהעומס.

    עוזר/ת אישי/ת לעסקים יספקו לך את כל הפנאי הדרוש, יכירו את העסק שלך ויטפלו גם בענייניך האישיים.

    בכל פעם שיש שיחה שלא מקבלת מענה כי המזכירה לא הספיקה לענות, כי יש עומס טלפונים, כי השיחה התקבלה בשעות שהן מעבר לשעות הפעילות או מכל סיבה אחרת- מדובר בתקלה.

    התרגלת לזה?

    • אם כל שיחה שמתקבלת תקבל מענה, לא תאמין עד כמה יגדל מאגר הלקוחות שלך.
    • ברגע שהתחברת לשירות המענה האנושי שלנו, קבעת סטנדרט שירות חדש בעסק שלך-
    • כל שיחה שתגיע תקבל מענה מהיר ואיכותי, ללא מגבלות זמן, ללא מגבלות עומס, וללא מגבלות תפעול.
    • 75% מהמתקשרים אינם משאירים הודעה במשיבון!
    • עלות גיוס לקוח חדש עולה פי 5 מהשארת לקוח קיים!

    אז איך זה עובד בשבילך?

    עוזר/ת אישי/ת וירטואליים מושלמים לחברות, למנכ"לים או כעוזר/ת אדמיניסטרטיביים במשרדים עתירי עבודה מהווה פתרון מושלם לבעל עסק אשר זקוק לשירותי פקידות, ללא הצורך בהשכרת משרד והעסקת מזכירה.

    אנו נספק לכם שירותי מזכירה אישית ונענה לכל שיחה באופן המקצועי ביותר תוך הדגשת שם החברה ותחום עיסוקכם – ליצירת רושם של מזכירה פרטית ועסק גדול.

    • בכל פעם שיש עומסים נקודתיים, שהמזכירה חס-וחלילה חולה, נמצאת בשיחה או פשוט קמה מהעמדה למטרות עבודה או צרכים אישיים, אנחנו נכנסים לתמונה.
    • כל שיחה מצלצלת קודם-כל אצלכם, ואם אתם לא יכולים לענות, רק אז היא עוברת אלינו.
    • הצוות שלנו ממתין לשיחה עבורך, נענה ללקוחות שלך בשם העסק שלך, במקצועיות ובאדיבות, לפי תסריטי שיחה ידוע מראש, ובדיוק כפי שתגדיר לנו לענות בכל מקרה ומקרה.
    • הפניות תעבורנה באופן מיידי למייל, לאפליקציה או לדשבורד אינטרנטי.

    אצלנו אף תוכל ליהנות מהאפשרות לשמוע את הקלטת כל השיחות שקיבלנו עבורך.

    למעשה זה הפתרון שיוביל אותך לספק שירות אופטימאלי לכל המתקשרים אליך 24/7.

    אבל זה לא נגמר כאן!

    מעבר לכל המשימות העסקיות

    • הן יזמינו לך את הארוחות שאתה אוהב בימים שאתה אוהב.
    • הן יתאמו ויזמינו לך את השירותים ובעלי המקצוע הדרושים עד הבית.
    • הן ילקטו עבורך הצעות מחיר על מוצרים שאתה זקוק להם.
    • הן אפילו יקנו מתנה לאירוע החשוב הזה שפספסת בגלל שהיה לך דדליין לעמוד בו.

    בשביל שתהיה מרוצה לא רק עכשיו אלא לאורך זמן אנו נבצע סקר שביעות רצון שבועי בשביל שהכל יתקתק בדיוק כמו שאתה צריך.

    מוצר זה הינו תחליף אידיאלי למזכירה אישית ומספק מענה מושלם לפונים אליכם.

    אנו נספק מידע ראשוני לפונים, כולל אפשרות להעברת השיחה אליכם בזמן אמת.

    בנוסף, אנו נעביר אליכם כל הודעה, בזמן ובדרך הנוחים לכם.

    בעלי עסקים וחברות המעוניינים להחליף או לתגבר את שירותי המזכירות הקיימים במשרדם.

    בנוסף שירות זה אידיאלי למעוניינים ביצירת רושם ראשוני אפקטיבי, ללא הצורך בתשלום קבוע בעבור שכירת משרד והעסקת מזכירה.

    שירות זה מאפשר לכם לקבל חזות של חברה גדולה, בעלת צוות מזכירות איכותי.

    שירות זה מאפשר קבלת הודעות במשך כל שעות היממה, לאורך כל ימות השבוע.

    האם אני יכול להשתמש בשירות זה כתגבור לצוות המזכירות הקיים? כן. שירות זה אידיאלי גם למשרד גדול אשר לא מעוניין לפספס אף שיחה ולשמור על רמת שירות גבוהה. שירות זה מתאים גם לפרק זמן קצר? בוודאי. שירות זה אידיאלי גם לעסקים בתחילת דרכם אשר אינם יודעים בדיוק מהם הצרכים המדויקים שלהם. האם השירות הזה יכול להתאים לעסק קטן? שירות זה אידיאלי לעסקים קטנים משום שהוא מספק באופן מהיר וללא כל התחייבות - שירותים של מזכירה מקצועית.
    אז אם אתם עסק קטן וצריכים תגבור נקודתי או פתרון קצר מועד זה השירות עבורכם.

    m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

      מה הלקוחות אומרים עלינו

      מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

      Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
      טבע

      אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

      לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

      תמי מירון סמנכ"ל תפעול
      CPM

      משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

      תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
        תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

      ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

      ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
      המלצה ממנהל מכירות ארצי

      חייגו עכשיו ותוך
      דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
      077-9555-555 השאירו פרטים