כניסת לקוחות
חייגו ונסו אותנו 077-9555-555
או לחצו כאן

    מלאו את הפרטים ותנו לנו לחזור אליכם

    התחייבות CallBiz להחזר מלא על חבילת השירות

    קול סנטר - מוקד שירות לקוחות טלפוני

    קול סנטר מוקד שירות לקוחות

    ברוכים הבאים לקול סנטר!

    העסק שלכם זקוק למענה טלפוני אדיב, סבלני ומקצועי?

    אם כן, אתם כנראה זקוקים ל- Call Center.

    בין אם אתם זקוקים לכוח האדם והטכנולוגיות הדרושות על מנת לספק מכירות, שירות לקוחות או בכלל, מענה קולי איכותי ויעיל – קול סנטר הוא היעד שלכם.
    {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"האם מוקד השירות פועל גם בשפות זרות?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"כן. ניתן לקבל את המענה האנושי עבור הלקוחות שלכם במגוון רחב של שפות כדי לאפשר יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר"}},{"@type":"Question","name":"מתי פועל השירות?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"השירות פועל בשעות ובימים שאתם קובעים! \nבין אם אתם צריכים מוקד שפועל 24/7 או כזה שפועל רק מספר שעות יומיות – אנחנו נספק לכם את השירות המקצועי ביותר לזמן שאתם הכי צריכים אותו."}},{"@type":"Question","name":"איך מועברות הפניות אליכם?","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"לאחר קבלת הפניות והטיפול האפקטיבי בהן אנו ניצור אתכם קשר בזמן ובדרך הנוחה לכם (מייל או מסרון ) כדי לעדכן אתכם ולאפשר לכם להיות בסנכרון מלא עם הלקוחות שלכם."}}]}

    למי מתאים שירות קול סנטר?

    השירותים שלנו מיועדים לעסק קטן שזה עתה החל מפלס דרכו ונתקל בקשיי הענק ובהתמודדות קריטית בגיוס לקוחות חדשים, שירות לקוחות מציאת עובדים מצטיינים, חוזים וניירת.

    בעל עסק כזה, אינו מסוגל להכיל הכל, גם אם הוא עובד 24 שעות ביממה ואנחנו יודעים שהוא עובד!!

    יש באמתחתנו ניסיון רב באיתור העובדים המתאימים, בעבודות הניירת והחוזים ובעיקר.

    אנו מומחים בלספק לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים על מנת שתוכלו לבצע את עבודתכם נאמנה מבלי הפרעות מיותרות.

    אנו יודעים כי המנהל והעובדים משקיעים ככל יכולתם בעבודתם ועל כן אין טעם להפריע להם באופן תדיר ולדרוש מהם שיענו לכל שיחה בשקט הנפשי הדרוש תוך התייחסות מתאימה ומקצועית שהולכת לפי תסריטי השיחה שאתם קובעים.

    לשם כך יש את שירות קול סנטר.

    מדוע חשוב לספק שירות לקוחות איכותי?

    שירות קול סנטר ממקסם את יכולות המכירה של החברה שלכם, תורם ליחסי האמון ביניכם לבין הלקוחות וכן יוצר "לידים" נוספים אשר יכולים בעתיד להתברר כלקוחות פוטנציאליים.

    אנו כאן לעזור!

    מספקים את שירותי המענה האנושי שלנו שחוסך משמעותית בעלויות כח האדם, בונה תדמית עסקית מכובדת מייצר עוד לידים ומפנה את בעל חברה להמשיך לקדם את עיסוקיו.

    השירותים שלנו מיועדים לעסקים בינוניים וגדולים, עסקים שחשובה להם רמת השירות, זמן המענה ואיכות השיחה.

    בוודאי לעסקים שמבינים שכל שיחה יכולה להוות עסקה פוטנציאלית, או לחלופין ללקוח ממליץ.

    לכן יש לספק שירות לא פחות מצויין, לא לפספס שיחות ולדאוג לייצר קדימות ובידול על פני המתחרים, במוצר טוב יותר, במכירות טובות יותר ובשירות מקסימלי.

    אנו מתמחים בשירותי קול סנטר  מגוונים הכוללים:

    • מענה טלפוני אנושי לעסקים
    • מוקדי מידע והזמנות
    • טלמרקטינג
    • טלמיטינג (תיאום פגישות)
    • מוקדים יעודיים
    • מוקדים שיתופיים
    • מוקדי חירום
    • תמיכה טכנית

    יתרונותיו של המוקד הייעודי הינם רבים ומגוונים.

    אך הוא בעיקר מיועד לספק את הבידול המקצועי הדרוש על מנת להפריד את החברה שלכם מן המתחרים האחרים בשוק ולהשיא את ערכה של החברה.

    קחו בחשבון שישנם שני מוקדים שונים עם רעיון זהה – שיתופי וייעודי (אל תשכחו לשאול אותנו על שניהם).

    הוצאת שירותי השיחות מן החברה אל אנשי המקצוע המתמחים בתחום זה ובכך לחסוך מעצמכם זמן ומשאבים יקרים.

    קרא עוד בהרחבה…

    אחת הבעיות הגדולות שחברות נתקלות בהן היא עדכון מתמיד של ה "data base" אשר דורש מאתנו להיות תמיד הכי מעודכנים שאפשר.

    לשם כך, אנו ממליצים בחום לייצא תחום זה אל חברה המתמחה בטיוב הנתונים על מנת שתוכל לקבל את המידע המעודכן והרלוונטי ביותר בכל עת.

    קרא עוד בהרחבה…

    תמיכה יכולה להיות מבחינה טכנולוגית, באתרי האינטרנט השונים או באופן כללי בשביל לספק שירות.

    אצלנו אנו נבצע עבורך את הפילוח הדרוש על מנת לנתב את השיחות באופן מיטבי ותוך מתן מענה מקצועי שהולך יד ביד עם תסריטי השיחה אותם תנחה.

    קרא עוד בהרחבה…

    אנחנו יודעים שיש לך כבר מספיק על הראש בארגון האירוע- תן לנו לדאוג לרשימת המוזמנים בשבילך.

    אנו נשיג את מספרי הטלפון שלהם והמיילים, נפנה אליהם עבורך תוך שימוש בתסריטי שיחה מקצועיים ומוכחים ובעיקר, נדאג למקסם עבורך את כמות האנשים שתגיע לאירוע ונעדכן אותך באופן אמין ומידי. קרא עוד בהרחבה…

    זה הזמן שלך לזרוח! אנחנו מודעים לכך שיש לך כל כך הרבה על הראש, עכשיו כשאתה רץ לקמפיין בחירות וכמובן, אתה זקוק לצוות המיומן ביותר אשר יבצע בשבילך את השיחות הרבות וינהל בשבילך את הקמפיין בתחום הטלפונים והמענה הזריז והיעיל. בשביל זה אנחנו פה, מספקים לך את הגב הדרוש לך ודואגים לשמור את השמיים כגבול היחיד עבורך. קרא עוד בהרחבה…

    סקרים כיום הם אחד הכלים החשובים ביותר בכל חברה על מנת לפלח את השוק בצורה יעילה, לגלות מה עובד ומה פחות ובעיקר- להיות מחובר לשטח. בדיוק לשם כך אנו מפעילים יחידה המתמחה במוקדי סקרים איכותיים ומנוסים שישמחו לעמוד לרשותך בכל עת ולספק עבורך את השירותים המתקדמים ביותר בשוק. קרא עוד בהרחבה…

    האם מוקד השירות פועל גם בשפות זרות? כן. ניתן לקבל את המענה האנושי עבור הלקוחות שלכם במגוון רחב של שפות כדי לאפשר יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר מתי פועל השירות? השירות פועל בשעות ובימים שאתם קובעים!
    בין אם אתם צריכים מוקד שפועל 24/7 או כזה שפועל רק מספר שעות יומיות – אנחנו נספק לכם את השירות המקצועי ביותר לזמן שאתם הכי צריכים אותו.
    איך מועברות הפניות אליכם? לאחר קבלת הפניות והטיפול האפקטיבי בהן אנו ניצור אתכם קשר בזמן ובדרך הנוחה לכם (מייל או מסרון ) כדי לעדכן אתכם ולאפשר לכם להיות בסנכרון מלא עם הלקוחות שלכם.

    m מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה מתאימה במהירות מדהימה

      מה הלקוחות אומרים עלינו

      מנהלות אתרי טבע מקבלות שרותי מוקד קריאות חיצוני מחברתCallBiz משנת 2013, CallBiz משתלבת בצורה טכנולוגית מתקדמת. החומר האנושי המקצועי והשירותי יוצרים תחושת שייכות אצל לקוחותינו. אני ממליץ בחום על CallBiz לכל עסק שחשוב לו לתת שירות מצוין ללקוחותיו. עוד

      Mark Binur Mgr EHS Site Lead HQ/PTV
      טבע

      אתר Wobi החל בשיתוף פעולה עם חברת קולביז בראשית 2010.תהליך העבודה היה מובנה וממוקד מתחילתו, קולביז דאגו לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת לתת את השירות באופן הטוב ביותר. כמו כן, התאפשר לי להגיע מספר רב של פעמים לבצע הדרכה לנציגים. העובדה שקולביז מתקדמת טכנולוגית מאפשרת לנו להתממשק עם המערכות שלהם וכך לנציגים יש אפשרות לעדכן מידע אונליין ללא עיכובים מיותרים במענה ללקוח המתעניין או הקיים. קולביז מספקת מערכת מתוחכמת המאפשרת להאזין לשיחות עם לקוחות מיד לאחר שהשיחה בוצעה. המערכת החדשנית של תסריטי השיחה של קולביז מאפשרת לנציגים לתת תשובה ללקוחות כאילו הם נמצאים אצלנו במשרדים והלקוחות לא מקבלים תשובת "משיבון".אתר Wobi הינו אתר המספק השוואות מחירים למתעניינים ברכישת פוליסת ביטוח בתחומים שונים, כאשר לקוחות פוטנציאלים מתקשרים למוקד, מצופה שהמוקדן יענה באופן ענייני ואינטליגנטי ויוביל את השיחה ל"סגירת" המכירה בו במקום.אני שמחה להמליץ על חברת קולביז כחברה שקודם כל תענוג לעבוד מולם כאנשים, ותענוג גדול עוד יותר לעבוד מולם כמקצוענים.קיבלתי שיתוף פעולה מלא מאז ועד היום ממנהלת השירות והן ממנכ"ל החברה בכל צורך מהקטן לגדול, תמיד עם חיוך ותמיד עם רצון גדול לשיתוף פעולה פורה.עוד

      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול
      שרון הינדי מנהלת שירות ותפעול

      לאחר 6 שנות פעילות משותפת אני חושבת שראוי להביע את הערכתנו על שירותכם ועל מתן הפתרונות שהחברה שלכם מספקת לנו מזה זמן לא מבוטל במקצועיות ושירותיות ללא פשרות בין אם כמענה ראשוני בשלב הראשון של פעילותנו וקל וחומר במערך המרכז הטלפוני היעודי שבניתם עבור הפעילויות הנוספות שלנו בשלב השני. נקודה נוספת ראויה להערכה היא צוות כח האדם שברשותך החל מראש הצוות, מנהלת המוקד וסמנכ"לית השירות והמכירות. צוות מנצח שלא נרדם על המשמר, יודע לספק פתרונות ויצירתיות בזמן אמת, חשיבה מחוץ לקופסה ושירות ללא סייגים בחיוך ובחן גם באתגרים שבתחילה נראים שאין להם פתרון. לסיכום, תודה על היחס החם, על הסבלנות הרבה ועל התחושה שפשוט אפשר לסמוך עליכם שתעשו עבודתכם נאמנה.עוד

      תמי מירון סמנכ"ל תפעול
      CPM

      משנת 2010 חב' קולביז מספקת שרותי מענה טלפוני מקצועי ל H.I.T מכון טכנולוגי חולון המענה כולל מתן מידע מקצועי על מסלולי הלימודים, תיאום פגישות ייעוץ, סיוע למעוניינים בתהליך ההרשמה ומענה ראשוני לכל פנייה טלפונית 7 ימים, 24 שעות. שיתוף הפעולה החל באפיון הצורך של המכון, בחשיבה משותפת על תסריטי שיחה, על אופי הטיפול בפניות השונות ואופי הקשר בין נציגי קולביז לנציגי המכון בעבודה היומיומית. תוך כדי העבודה השוטפת הועלו רעיונות, המלצות, שיטוף ידע ועוד. קולביז מספקת את המענה הנכון לצורך של המכון – מענה אנושי, זמין, יעיל ומקצועי. נכונות החברה לקבלת המידע, לביצוע השינויים הנדרשים בזמן אמת והמענה המהיר לצרכים המשתנים – מהווים את ההסבר להמשך שיתוף הפעולה ולשביעות הרצון משיתוף הפעולה הפורה עם קולביז. מתוך סקר חיצוני שלנו שבוצע על שירות קול ביז, ציטטוים: "משתדלים לעזור ויודעים לעזור", "שרות מהיר יעיל וטוב", "זמן המתנה קצר", "אדיבות, נכונות יחס אישי ורצון לעזור", "עשיתי בירור בכל המוסדות הייתם מאוד נחמדים וזה השפיע עלי ללמוד במכון", "היו מעולים נתנו מענה לצרכי והרגשתי נפלא" .עוד

      תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון
        תמר שמואלי מנהלת המרכז לייעוץ והרשמה H.I.T מכון טכנולוגי חולון

      ברצוני להביע את שביעות רצוני הרבה משיתוף הפעולה ביננו ומשירות מענה אנושי מהיר ואיכותי. במיוחד אציין את תגובתכם המהירה לבקשותינו, הבנתכם את צרכנו המשתנים ופעולתכם המהירה ליישומם. עוד אציין את רמת השרות והמקצועיות של אנשיך שמתבטאת במענה מהיר, מקצועי ואדיב ללקוחות - עד כדי כך שמתעניינים שמתקשרים לקבל מידע חושבים שהגיעו לחברת BMW ולא לספק חיצוני. המשיכו כך!.עוד

      ישראל מרום, מנהל מכירות ארצי, קמור רכב (1990) בע"מ
      המלצה ממנהל מכירות ארצי

      חייגו עכשיו ותוך
      דק’ נתחיל לענות לשיחות שלך
      077-9555-555 השאירו פרטים